Zwrot w ramach Gwarancji satysfakcji Amway


Woda i Soda współpracuje z Amway Polska i w ramach tej współpracy oferuje Wam Gwarancję satysfakcji na zakupione produkty.

Jeśli z jakiegoś powodu nie będziecie 100% zadowoleni z zakupu, to na każdy z produktów mamy 90 dni gwarancji. To czas kiedy możecie produkt wypróbować, a jeśli nie spełni Waszych oczekiwań, to możecie go do mnie odesłać i otrzymać zwrot pieniędzy.


Poniżej znajdziecie szczegóły, a razie niejasności skontaktujcie się z nami mailowo: kontakt@wodaisoda.pl



Amway Polska udziela gwarancji satysfakcji klientowi na towary Amway – każdy Stały Klient, Stały Klient Plus, Przedsiębiorca Amway, a także klient, który zakupił produkt Amway od Przedsiębiorcy Amway, może ten produkt zwrócić w całości lub części, jeżeli nie spełnia on oczekiwań. Klient finalny zwraca produkty do Amway Polska za pośrednictwem Przedsiębiorcy Amway.

Zwroty niektórych produktów, takich jak: systemy oczyszczania wody eSpring oraz bodykey są ograniczone terminem 90 dni od daty zakupu. Zwrot od finalnego klienta Przedsiębiorcy Amway może nastąpić w ciągu 90 dni od daty wystawienia faktury/rachunku przez Przedsiębiorcę Amway, ale nie później niż 180 dni od daty zakupu przez Przedsiębiorcę Amway od Amway Polska.

W ramach gwarancji satysfakcji można zwracać także wyroby tekstylne pod warunkiem, że są nieużywane, a zwrot następuje w związku z kwestionowaną jakością materiału, kolorem tkaniny, rozmiarem, sposobem ich wykonania oraz ukrytymi wadami. Do zwracanych towarów należy dołączyć kopię faktury zakupu oraz opis przyczyn niezadowolenia nabywcy. 
Zapisz się do naszego Newslettera

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w naszym sklepie

Korzystamy z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Zamknij