Zwrot w ramach Gwarancji satysfakcji Amway
Woda i Soda współpracuje z Amway Polska i w ramach tej współpracy oferuje Wam Gwarancję satysfakcji na zakupione produkty.
Jeśli z jakiegoś powodu nie będziecie 100% zadowoleni z zakupu, to na każdy z produktów mamy 90 dni gwarancji. To czas kiedy możecie produkt wypróbować, a jeśli nie spełni Waszych oczekiwań, to możecie go do mnie odesłać i otrzymać zwrot pieniędzy.
Poniżej znajdziecie szczegóły, a razie niejasności skontaktujcie się z nami mailowo: kontakt@wodaisoda.pl
Amway Polska udziela gwarancji satysfakcji klientowi na towary Amway – każdy Stały Klient, Stały Klient Plus, Przedsiębiorca Amway, a także klient, który zakupił produkt Amway od Przedsiębiorcy Amway, może ten produkt zwrócić w całości lub części, jeżeli nie spełnia on oczekiwań. Klient finalny zwraca produkty do Amway Polska za pośrednictwem Przedsiębiorcy Amway.
Zwroty niektórych produktów, takich jak: systemy oczyszczania wody eSpring oraz bodykey są ograniczone terminem 90 dni od daty zakupu. Zwrot od finalnego klienta Przedsiębiorcy Amway może nastąpić w ciągu 90 dni od daty wystawienia faktury/rachunku przez Przedsiębiorcę Amway, ale nie później niż 180 dni od daty zakupu przez Przedsiębiorcę Amway od Amway Polska.
W ramach gwarancji satysfakcji można zwracać także wyroby tekstylne pod warunkiem, że są nieużywane, a zwrot następuje w związku z kwestionowaną jakością materiału, kolorem tkaniny, rozmiarem, sposobem ich wykonania oraz ukrytymi wadami. Do zwracanych towarów należy dołączyć kopię faktury zakupu oraz opis przyczyn niezadowolenia nabywcy.