JAK DOKONAĆ ZWROTU PRODUKTÓW?

1. Masz 14 dni od daty zakupu na odstąpienie od umowy i poinformowanie nas o tym.

2. Aby poinformować o zwrocie, napisz na kontakt@wodaisoda.pl 

3. W ciągu 14 dni od poinformowania o zwrocie, odeślij (na własny koszt) produkty na adres: The good way Ewa Marciniak, ul. Stryjeńskich 1/65, 02-791 Warszawa

4. Stosownie oznacz zwrot - dołącz do niego kartkę ze swoimi danymi, nr telefonu oraz nr zamówienia.

5. W ciągu 14 dni od poinformowania o zwrocie, otrzymasz pieniądze za wszystkie odesłane produkty.

6. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności za produkty do czasu otrzymania przesyłki lub dostarczenia nam dowodu jej wysłania.

 
JAK DOKONAĆ REKLAMACJI PRODUKTÓW?


1. Aby poinformować o reklamacji, napisz na kontakt@wodaisoda.pl 
Reklamacja powinna zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.  W ciągu 14 dni od poinformowania o zwrocie, odeślij (na własny koszt) produkty na adres: The good way Ewa Marciniak, ul. Stryjeńskich 1/65, 02-791 Warszawa

3. Stosownie oznacz zwrot - dołącz do niego kartkę ze swoimi danymi, nr telefonu oraz nr zamówienia.

4. W ciągu 14 dni od poinformowania o zwrocie, otrzymasz pieniądze za wszystkie odesłane produkty.

5. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności za produkty do czasu otrzymania przesyłki lub dostarczenia nam dowodu jej wysłania.


To tyle!
 
Zapisz się do naszego Newslettera

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w naszym sklepie

Korzystamy z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Zamknij